Avtobusda mühazirə…

95 nömrəli avtobusda arxada oturmuşdum. Bir gənc gəldi yanımda əyləşdi. Əlində kitab var idi, ingliscə nə isə oxuyurdu… Üzr istəyib, sual verdim, nə oxuduğunu soruşdum.  Aviasiya Akademiyasının birinci kursunda oxuyan gənc inglis dili dərsi oxuduğunu dedi. Yolboyu söhbət etdik, siyasətdən, iqtisadiyyatdan, mədəniyyətdən danışdıq. Daha doğrusu mən danışdım, o da çox heyrətlə, sevinclə qulaq asdı… Sanki  nəsə yeni bir şey tapmışdı… Mən avtobusdan düşməyə hazırlaşanda heyrətlə adımın nə olduğunu, məni necə tapa biləcəyini soruşdu. Mən də özümü təqdim etmədim… Dedim ölkə balacadır, mütləq bir gün görüşərik…

4 Cavab to “Avtobusda mühazirə…”

  1. parvana Says:

    men basa dsmedim indi bunu niye yazmisiz ki burda?? Neticesi olmayan bir sohbet ozunuz yazib ozunuzu teriflemisiz))))

  2. balakishi Says:

    mən də maraqla oxudum.amma bir şey başa düşmədim.hə nolsun ki.

  3. vusal Says:

    Beyhude kendini yorma… O oglan bu bloga girmeecek yeqin ki…..
    Deyesen emellice pesman olmusan tanisliq vermemeye…. 🙂

  4. Anar Says:

    “man sieht sich immer zweimal”

Bir cavab yazın

