H.O.S.T bəbələri

Mən Qaraqanla bağlı nə zamansa bir xırda post yazmışdım. Səhv etmirəmsə onun Azadlıq Radiosunda müsahibəsinə münasibət idi. O zaman Qaraqan bloggerlər Emin və Adnanın həbsinə münasibət bildirməyə cəsarət etməmişdi. Gənclərin həbsi barədə söhbəti fırladmışdı. Mən qınamıram və heç kimdən də heç nə tələb etmirəm. Hərənin öz vicdanı var!

Bir neçə il öncə Sumqayıtda HOST-un konsertindən sonra uşaqları polis saxlayıb, bölməyə aparmışdı. Bu polisin qanunsuzluğu, hoqqası idi. O zaman mən gəncləri bəzi dostlarımızla birgə müdafiə etmək istəyirdik. Amma bəzi H.O.S.T-çular dedilər ki, söhbəti böyütmək lazım deyil… Tamam!

Mənim H.O.S.T problemim yoxdur. Sadəcə H.O.S.T-un yanında olan balaca bəbələr mənim keçən il H.O.S.T-la bağlı yazdığım yazıya indi də komment yazırlar. Və məni bu bəbələrin kommentləri narahat edir. Bu bəbələr bir az böyüsəydi çox sevinərdim! Heç olmasa gic- gic və səviyyəsiz kommentlər yazmazdılar!

Bir cavab yazın

