Etibar üçün…

Mənim qohumlarıma xüsusi sevgim yoxdur. Onlarla çox danışa, müzakirə edə bilmərəm. Çünki boz adamlardılar. Səmimiləri çıxmaq şərtiylə… Qohumlarımın yaxın, uzaqlığı mənim üçün fərq etmir. Mənim qohumlarımda tipik azərbaycanlılardılar. Başlarını aşağı salıb yaşayırlar, adam yanında, məclislərdə özlərini ağıllı göstəririlər. Amma qandıqları bir qrafa yoxdur. Bu adamlardansa Yunanıstandakı aksiyalar zamanı polislərə hürən Loukanikos (Kolbasa) adlı sarı it daha maraqlı və sevimlidir.

Kütlə hər zaman boz və kütdür. Mən sevinirəm ki, bu kütləşmə ərəfəsində mənim qohumlarımdan birisi –Etibar–  azad fərd ola bilib! Və indi biz eyni dəyərlər, eyni maraqlar, eyni düşüncə üçün birgə addımlayırıq! Ən çətini azad düşünməkdir! Etibar da bunu bacarır. Əsas məsələ də budur!

4 Cavab to “Etibar üçün…”

  1. Etibarli Says:

    Çox saq ol mənə həsr etdiyin cümlələrə görə…Məndə birini yazaram sənin üçün)))
    Xoş bir surprizdir bu mənim üçün)

  2. Rashad Says:

    her kesin oz azad fikri olmasi ile raziyam..qohumlardan kimse turxan u4un,kimin u4unse de Turxan “kolbasa” ola biler…

Bir cavab yazın

