Mən stansiyayam?

Tənqid barədə…

Mən özümü hamıdan çox tənqid edirəm… Demək olar ki, özümü hər gün təhqir də edirəm. Gördüyüm işlərə görə bunu edirəm. Hər şeyi çox tənqid etməyi də sevirəm. Məni tanıyanlar bilir ki, ata- anamı da tez- tez tənqid edirəm. Bu mənim üçün adi və normal bir şeydir.

Özümü tənqidlə məhv etdiyim kimi, başqalarını da məhv etməyi özümə borc bilirəm. Mənim üçün tənqid proqressdir. Tənqid hansısa bir iş üçün başlanğıc, nəticədir.

Özündən böyükləri də tənqit etmək çox yaxşı bir şeydir. Mən bunu bilirəm və bunu edirəm! Bilirəm ki, zaman gələcək məni də tənqidlə məhv edəcəklər. Buna hazıram! Məncə tənqidlərə tab gətirəcəm! Məncə…

Azərbaycanda böyükləri tənqidlə qapazlayanda bəzi adamlar belə deyir: “Turxan, heç səndən gözləməzdim…”

Mən başa düşmürəm. Bu nə deməkdir? Nə gözləməzdilər məndən? Mən stansiya zadam? Mən gözlənti məntəqəsi zadam?

Belə şey yoxdur! Hər kəs tənqid edilməlidir! Hər kəs!

Bir Cavab to “Mən stansiyayam?”

  1. Anar Says:

    Heç səndən gözləməzdim

Bir cavab yazın

